Måndag

Ledig idag men ska strax till skolan och fixa med organisationsarbetet...

Har varit på rusta idag och kollat på julprydnader :P haha! Köpte en typ adventsljusstake :)

Har även försökt komma på vad Nicky säger på Turnaround DVDn. I mitten/slutet av Obvious när de tackar alla... Shane säger ngt i stil med "Hejdå, tack så mycket.... and we'll see you next year" (kommer inte ihåg exakt men om ni kollar på DVDn borde ni iaf veta var jag menar). Hur som hellst säger Nicky ngt precis där efter och jag har absolut ingen aning om vad han säger!! Antingen är det ett totalmisslyckat försök att säga ngt på svenska eller så har han bara en ytterst konstig dialekt! Hur som hellst... ifall nån vet vad han säger så vill jag väldigt gärna veta!! :P

Dagens...
... klädsel: mysbyxor o westlife t-shirt
... smink: Inget
... frisyr: borde tvättas :S
... låt: all out of love - westlife ft delta goodrem
... vill ha: vinter
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: nje det vet jag inte
... tråkigaste: ytterst uttråkad
... kramar: Lisa
... pussar: nopes
... TV-program: city akuten
... köp: typ adventsljusstake
... godis: ne
... lunch: skagenröra :D
... kvällsmat: we'll see
... träning: cyklat till rusta
... läsning: organisation
... nyttigaste: müsli
... "åh nej!": dunno really
... citat: återkommer med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback