olearys

Har suttit nästan hela dagen och kollat på diverse videos :) riktigt skojj!!

ska strax till olearys med klassen och kolla på fotboll :D sen lär det nog bli traversen efter det

så har jag fått svar från konståkningen. lät som att om jag hade tävlingserfarenhet och erfarenhet av att göra tävlingsprogram åt miniorer skulle jag absolut få börja som tränare... men tyvärr har jag ju varken eller... hoppas verkligen att det funkar ändå!! vill ju verkligen!! hur ska jag klara en vinter utan konståkning? :P

Dagens...
... klädsel: jeans, t-shirt
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: born to try - delta goodrem
... vill ha: vinter
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: om jag skulle få börja som tränare
... tråkigaste: vädret
... kramar: ne
... pussar: nopes
... TV-program: nopes
... köp: inget än
... godis: nopes *duktig*
... lunch: rester
... kvällsmat: kykling
... träning: ska cykla till staan
... läsning: bridget jones dagbok
... nyttigaste: purjolök
... "åh nej!": har ingen tävlingserfarenhet
... citat: "han på bilden e d han jag tror att d e?" (Pia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback