Over and Done!

Finally!! Organisationen är här med over and done! förutsatt att jag faktiskt klarade tentan... men det kändes som att det gick bra och frågorna var lättare än förväntat så jag tror nog att det sak ha gått bra! *touch wood*

Annars har jag inte gjort ngt alls idag... tagit det lugnt, kollat på tv, städat köket lite halvt... :P

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: fläta
... låt: don'tcha - westlife
... vill ha: face to face tour dvdn
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste:
http://www.richstevens.com/flash/iq.swf (fick 4p första gången, 10p andra haha)
... tråkigaste: allmänt uttråkad
... kramar: lisa
... pussar: nopes
... TV-program: cityakuten
... köp: köpt o köpt... men hämtat ut bilj till fotbollsgalan har jag gjort
... godis: nepp
... lunch: rester
... kvällsmat: ägg-macka o vita bönor
... träning: gick till skolan o staan
... läsning: frågorna på tentan
... nyttigaste: purjolök
... "åh nej!": tror jag råkade förstöra stekpannan lite *oops*
... citat: inte direkt... men alla kommentarer som får en att tror att alla tror att jag vet allt som kan vara nödvändit att veta om westlife (orkar inte förklara bättre)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

jag fick bara 1p :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback