Storstädning

Blev storstädning idag! Jättelänge sen jag städade känns det som så det behövdes verkligen! + att vi nu har ett nytt dammsugarmunstycke eller vad det heter vilket gör att dammsugaren faktiskt fungerar *tummen upp*

Blev så glad igår när westlife faktiskt sjöng the rose live på idol!! Var iofs synd att det inte avr hela låten, de tog ju bort den bästa delen... men det avr live! Första gången de sjungit den live ju. Fast o andra sidan blev jag inte förvånad för av någon anledning som jag inte riktigt har listat ut än så sjunger de alltid (rätta mig om jag har fel men jag har bevis från 2001 o framåt på film haha!) live när de gör pr i sverige. Finns väl eg två alternativ... antingen är det svensk TV som inte tillåter dem att köra playback eller så tänker de att när det för en gångs skull är utanför england och gör pr så kanke det är bäst att sjunga live. Jag menar, de sjunger en låt en gång på tv i sverige under hösten medan de sjunger låten i tv kanske 20? 30? ggr i england...

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: love can build a bridge - westlife
... vill ha: en matta :P
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: julmust :D
... tråkigaste: händer inte så mkt idag på dagen...
... kramar: inte än iaf...
... pussar: nopes
... TV-program: repris av äntligen hemma haha
... köp: diverse mat
... godis: nepp
... lunch: wok
... kvällsmat: rester
... träning: gick till coop + dammsugade :P
... läsning: inget eg
... nyttigaste: ehm... nudlar? :S
... "åh nej!": can't really stop thinking about yesterday...
... citat: "jag ska inte köpa godis!" (Lisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback