Fest hos Gabbe & Mange

Så igår var det fest hos Gabbe o Mange för att Gabbe ska flytta här ifrån. Fast först var det förfest och grillning hos Robin, inte för att jag grillade ngt men det fanns en grill!

Sen gick vi hur som hellst till Gabbe o Mange. Hade det riktigt trevligt!

en full Pilen:
pilen

Dagens (kvällens)...
... klädsel: UFO-byxor, vit/svart t-shirt
... smink: Inget
... frisyr: Plattat o utsläppt
... låt: System Of A Down -  Lonely Day
... vill ha:
... saknad: Alla hemma (alltid!)
... roligaste: Gräsmattan, Fredriks randiga tröja och mina snygga byxor... och Pilen såklart!
... tråkigaste: Nej det vet jag inte
... kramar: hmm
... pussar: lisa :P
... TV-program: nej
... köp: nej
... godis: popcorn
... lunch: nej
... kvällsmat: nej
... träning: inte det heller
... läsning: nee
... nyttigaste: popcorn?
... "åh nej!": beror på om man tänker
... citat: "men jag är bäst för jag har en randig tröja!" (Fredrik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback