fluff-tyg

Så idag skulle ju jag och Lisa in till staan för att köpa fluff-tyg... men det fanns inget brunt :( får vänta o sen kolla i sthlm när jag åker hem. Men där emot lyckades jag hitta 2st märken som jag ska stryka fast på overallen sen när jag har ett strykjärn tillgängligt.

Ska strax cykla o hämta ut diverse post-paket :D en webcam och högtalare till datan :D muchas nice!

uppdatering:

Sådär! Då var det hämtat och installerat!! Tack så mycket Rickard!!


Dagens...

... klädsel: bruna manchesterbyxor, vit t-shirt o mörkblå tjocktröja
... smink: nada
... frisyr: som vanligt
... låt: until the time is through - five
... vill ha: fluftyg
... saknad: alla hemma i sthlm
... roligaste: daniel breitholtz (stavning?) 
... tråkigaste: när högtalarna vägrade fungera
... kramar: Lisa
... pussar: ne
... TV-program: idol
... köp: tygmärken
... godis: Marabou mjölkchoklad
... lunch: i princip nej
... kvällsmat: wok
... träning: cyklade till staan
... läsning: tv-tidningen
... nyttigaste: paprika
... "åh nej!": träffade på en viss johan..

Dagens citat: "bara för att du bet mig" (Rickard)


Kommentarer
Postat av: Muppel

Men hallå, din profilbild fungerar inte ju :(

2006-09-05 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback