front row!!

OMG!! Lisa hittade bilj på första raden i Aberdeen!! can't belive it... jag menar i sthlm (eftersom det är ståplatser) är det ju mer eller mindre självklart att ha första raden men detta.... unbelievable!! Vill att det ska bli april nu nu nu :P

skriver mer sen...

Är ledig idag... riktigt nice! förutomd en lilla detaljen att jag måste tvätta :P menmen... sen ska iaf jag o lisa kolla på nån wl dvd så vi kommer i rätt stämning :P tihi *studsar upp o ner*

ajustja! var på traversen igår! fick skjuts både dit o hem av gameboy :P ytterst underhållande haha! nej men vi hade skojj där... hände väl inte så mkt eg men...

Dagens...
... klädsel: det som inte ska tvättas
... smink: Inget
... frisyr: slarvig toffs
... låt: in my own time - delta goodrem
... vill ha: mer biljetter *girig*
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: rad 1 i Aberdeen!!
... tråkigaste: måste tvätta
... kramar: lisa
... pussar: nej
... TV-program: house :D (inspelat från igår)
... köp: nje
... godis: chips
... lunch: rester
... kvällsmat: rester också tror jag
... träning: studsande på golvet
... läsning: westlifes msg board, ticketmaster.co.uk, secc.co.uk :P
... nyttigaste: purjolök
... "åh nej!": borde diska också...
... citat:

Lisa: shit va det regnar!!
Jag: det är Bella som duchar...

*väntar otåligt på fler datum*

dessutom måste jag ju nämna att idag mitt på dagen var endast 2grader varmt... höll ju på att frysa till is när jag gick till tvättstugan i t-shirt :P och nu! precis nu! kom första snön... kan inte göra annat än att skratta

har lag pussel ikväll... eller det har vi gjort många kvällar men nu börjar vi komma nån vart :D så har lisa blivit avstängd från internet... lite komiskt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback