hemma i sthlm

ok så nu ger jag upp på att skriva på engelska...

hur som hellst... är hemma i sthlm nu! riktigt nice att träffa alla igen... sen har jag ju inte hunnit träffa så många än men ändå! var iaf o handlade med farmor imorse! sen åkte vi hem till henne och åt lunch! sen var jag en svänga på mcdonalds också för att se vart mitt arbetsintyg hade tagit vägen... så skumt när jag kom in där.. såg typ 3 pers varav ingen jag kände igen... fast sen såg jag både louise och yilmas och sen nathalie också. hur som hellt fick jag intyget.

så när jag kom hem skulle jag sy fast ärmarna på overallen. men symaskinen vägrade sy framåt så jag fick sy hela baklänges... ytterst skumt! men det gick hyfsat bra (= ärmarna sitter fast men kanske inte supersnyggt). så vill jag ju ha ett kks-märka på overallen också så ajg åkte dit emn det var ingen där så jag får testa imorgon också...

Dagens...
... klädsel: jeans & rosa t-shirt
... smink: Inget
... frisyr: flätor
... låt: do what you're told - sebastian
... vill ha: kks-märke
... saknad: Alla hemma som jag inte hunnit träffa än
... roligaste: träffa folk
... tråkigaste: ingen var på kks
... kramar: mamma, pappa, jossi, pelle och farmor
... pussar: nej
... TV-program: idol
... köp: äpplen och dill
... godis: kexchoklad
... lunch: potatis, korv och fiskpinnar
... kvällsmat: äppelkorv :D
... träning: kört bil... länge sen ju :P
... läsning: vägskyltar?
... nyttigaste: sallad
... "åh nej!": ingen på kks
... citat:

pelle: anna.....
jag: när du har ätit, ska vi studsa studsmatta då?
pelle: det var ju precis det jag tänkte säga!!

hihi fick en present av karin :D en choklad... som såg ut som ett tennisracke :S mycket spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback