ica maxi

Började dagen med att se på parlamentet som vi hade spelat in igår! inte lika kul som vanligt men vissa saker dom sa var ju helt underbara!! sen var det dags o tvätta... inte överdrivet kul men det är ju sånt so måste göras ändå! och undertiden kollade vi på macken :D heelt underbart!!! gick även till robin en stund för att kolla på hans och patriks lilla kattunge! riktigt söt var det... fast  då hellst på avstånd!!! sen en sväng till ica maxi (phösarna hade ju hyrbil så dte var bästa att passa på!!) så där helt plöttsligt hittade jag min tandborstmugg!! :D som jag har letat :P

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: vet inte äns om det kan kallas frisyr
... låt: the man ska ha husvagn - galenskaparna
... vill ha: tisdag
... saknad: Alla hemma (alltid!)
... roligaste: macken
... tråkigaste: finns inte så mkt att göra
... kramar: lisa
... pussar: nej
... TV-program: valet??
... köp: diverse... och tandborstmugg :D
... godis: chips & polly
... lunch: tonfisksås o pasta
... kvällsmat: antagligen pasta igen
... träning: sprungit fram och tillbaka till tvättstugan
... läsning: vägskyltar?
... nyttigaste: gröna bönor
... "åh nej!": inget beck på tv ikväll ju
... citat: "men jag äälskar ju dagg!" (Lisa och älgarna i Björnbröder)

Kommentarer
Postat av: Jess (Shaneslilangel) :P

hey anna... i have no idea what u have written lol but i fout i would sign :P hehe anyways i havent spoke to you in a long time :| hope your ok hun speak to you soon wuvv ya .::Jess::. xoxox

2006-09-17 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback