röstning

Dagen började med att jag o lisa cyklade till stadshuset för att rösta så vi har det avklarat! fast dom hade inga röstsedlar (heter det så???) som man kunde rösta om trängselskatten *surprise surprise* menmen... så kan det gå!

Sen gick vi på staan lite för Lisa ville hitta sig en höstjacka men det fanns inte direkt så många så istället gick vi och Rickard till Dallas och åt pizza! yummie!!

Redovisningslektion på eftermiddagen. Gjorde i redovisningsprogram på datorn för första gången här men eftersom jag har gjort det tusentals gånger redan på gymnasiet så ville ju jag bara fylla i allt så jag hade det gjort men icke! vi skulle ta det långsamt tillsammans så alla hängde med :P

fick nyss ett sms att fredrik är hos typ min granne så han kommer kanske över snart...

ajustja! gårdagen ja! måste ju kanske skriva lite om det också! var ju på traversen igår kväll. fredrik hällde ut massor med salt och socker på bardisken när han skulle visa Olle hur den salt/socker saken fungerade... muchas funny! hihi sen satt vi ute vid cykelställen och snackade om... ehm... ingenting.... men trevligt var det! fast det roligaste var ändå ungefär då när vi gick hem. eller...hmm... måste ta det från början! när vi först gick ut till cykelställen så stod Mange, Elias, Martin, Marie (tror jag hon heter :S ) och en till där ute. Sen ungefär 1h senare kommer dom ut igen

Mange: är ni kvar??
Vi: ja...
Elias: *sjunger* ska vi gå hem till dig, eller hem till mig, eller var och en hem till sitt......

hmm....

Dagens...
... klädsel: manchester byxor o hoodie
... smink: Inget
... frisyr: fläta
... låt: amazing - westlife
... vill ha: vinter
... saknad: Alla hemma (alltid!)
... roligaste: bilderna som Trudie hittade
... tråkigaste: pluggat liite organisation... sen gav jag upp...
... kramar: lisa
... pussar: nej
... TV-program: city akuten
... köp: pizza
... godis: äpple? :D
... lunch: pizza
... kvällsmat: fisk, potatis o morotar
... träning: cyklat till staan o skolan
... läsning: organisation, redovisning och tv-tidningen
... nyttigaste: morotarna
... "åh nej!": allt o inget
... citat: "saw this on official, is this you hun?" (Trudie om en bild på mig o mr Feehily utanför hotellet i Manchester... jag ser ytterst skeptiskt ut haha)

Jag och Mark

(sorry if whoever took this pic don't want me to have it here but i didn't know who you were so i couldn't ask)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback