Dreams come true?

It's that moment when you meet your idol, when all your dreams come true; there's a feeling of secret disappointment - Cecelia Ahern

Har funderat lite på det idag... Och på ett sätt stämmer det ju! På något sätt blir man aldrig nöjd. Jag kommer ihåg första gången jag träffade Westlife. Ok, träffade var väl inte riktigt rätt ord. Killarna kom ut från sheraton och det enda som hände var att jag gjorde "hi5" med Mark. Vid just det tillfället var jag lyckligast i världen! Men det enda det egentligen gjorde var att jag ville ha mer! En autograf, en kram, ett kort, en pratstund... kanske till och med att de någon gång skulle känna igen mig... Men vad händer? Jo, nu när jag fått allt det där längtar jag tillbaka!! Allt var så lätt på den tiden, man hade inga "krav" på sig själv att man "var tvungen att lyckas"... Inte att jag klagar, inte alls! Men en smula sanning finns det allt i det hon skrev!

jag o shane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback