Duktig!

Hade värsta planen för exakt hur mycket redovisning jag skulle plugga varje dag.

  • Innan den här första veckan skulle jag läst ut 300 sidor i faktaboken samt strykt över det viktigaste
  • Söndag komma igång med övningsboken
  • Måndag fram till sid 60 i övningsboken
  • Tisdag fram till sid 85 i övningsboken
  • Onsdag plugga om jag hade tid
  • Torsdag göra klar övningsboken
  • Fredag repetera. Läsa det överstrykta i faktaboken och göra 18st väl utvalda uppgifter i boken
Nu är det torsdag och det är många timmar kvar av dagen. Jag är helt klar med övningsboken och igår kväll läste jag det överstrykta + lite till i faktaboken. Så det enda som återstår är dom 18 uppgifterna. Dom ska jag börja med nu. Sen betyder ju inte det att jag ska slappa imorgon. Nejnej, det inns bara ännu mer tid till ännu mer repetition!

Kanske finns en möjlighet att jag klarar tentan ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0