Försnuld

Är alldeles mosig i huvudet och jättesnorig. Inte alls roligt! Det bästa vore om jag var pigg, glad och på plugghumör. Har ju trots allt tenta om en och en halv vecka. Men istället sitter jag här som sagt, jätteförkyld och orkar knappt vara vaken. Spelar alfapet med lillasyster och allmänt bara tar det lugnt.

Måste dock ta tag i pluggandet sen. Har visserligen bokfört hyfsat mycket, framför allt på expen. Och jag har läst ungefär halva faktaboken. Så tänker mig väl att jag ska läsa ut faktaboken idag. Behöver ju inte tänka lika mycket när man läser som när man gör uppgifterna så det kan väl vara ganska lagom. 196 sidor har jag kvar, för att vara exakt. Är väl egentligen inte så jättemycket men när man kombinerar en seg Anna med en tråkig bok låter det ofantligt jobbigt! Men det ska göras!

För övrigt längtar jag till jul. Inte alls länge kvar nu ju. Har börjar skriva en lista på allt jag ska ha med mig hem i jul också. Åker ju den 21a. Ska bli riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0