My thoughts - Idolfinalen

Först och främst är jag helt kär i att albumet inte kommer ut förrän i februari! Detta gör ju att jag snabbt ändrade inställning. Vinnaren har ju tid att göra ett underbart bra album nu och då bara måste Kevin vinna! Han är ju bäst, någonsin!

För övrigt råkade jag missa att skriva första bokstaven i hans efternamn när jag röstade och fick tillbaka:
Hej du har skrivit något som vi inte kan tyda. Läs instruktionen igen eller sök mer info på tv4.se

Men så här tycker jag om kvällen:

Eget val

Kevin: Helt underbart!
Alice: Fullkomligen hatar låten men den passar henne och hon gjorde den riktigt bra

Tittarnas val

Kevin: Bättre än sist! Älskade hans små viskningar!
Alice: Ungefär som sist. Snyggare kläder...

Vinnarlåten

Kevin: Jag rös och var nära på att börja gråta. Brukar sällan gråta till låtar som inte Westlife sjunger.
Alice: Helt ok men inte mer.

För övrigt lät början av låten som en typisk disney-låt, men blev sen en klockren vinnarlåt! Dessutom riktigt pojkbandig! Dock inte vilket pojkband som helst, den lät nämligen väldigt amerikansk. Kan tänka mig både Backstreet Boys och 98 degrees sjungandes den. Men inte en chans att den skulle passa Westlife, Take That eller Boyzone.

Nu ska jag rösta på Kevin, på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja, Kevin måste vinna!

2008-12-12 @ 22:10:05
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0