Färdigpluggat för idag

Har nu läst lite mindre än hälften av mina sidor och sammanfattningen är på lite mer än hälften av utrymmet jag får använda. Inte helt bra men det får duga. Dom sista sidorna kanske är riktigt ointressanta?! Hur som helst har jag inga planer på att plugga nå mer idag. Istället blir det tandborstning och så småningom sängen. Plugget får bli imorgon. Appropå imorgon ska jag till stan med Lisa imorgon. Ska inhandla födelsedagspresenter till Amir och Faster. Vet precis vad Amir ska få och delar av vad Faster ska få, så det går nog bra!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag som tyckte vi kunde köpa nått tillsammans till faster....

2008-11-10 @ 09:22:21
URL: http://ungebarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0