Filmdag

Så idag damp min Sex and the city film ner i brevlådan. Äntligen! Självklart blev det filmkväll ikväll. Jag, Simon och en underbart bra film. Var bara popcornen som fattades. Eller tacochipsen. Blev helt sjukt sugen på det under filmen. Samantha blev sugen på grannkillen, jag blev sugen på tacochipsen och guacamolen som hon åt. Undrar om jag har tillräckligt med pengar för att unna mig lite tacochips imorgon, eller måste jag vänta ända till på tisdag när pengarna kommer? DVDn hade ju förövrigt ett ganska udda fodral. Vitt läder. Mjukt var det också. Och luktade.

Har även kollat Lejonkungen 3 med Amir. Den filmen är ju inte i närheten av lika som SATC men det fick duga så länge!

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha båda filmerna är bra ;D

2008-11-20 @ 22:22:35
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0