Hemma i kylan

Nu är jag hemkommen till Skellefteå. Visserligen några timmar sen men ändå. Var riktigt trött imorse och somnade på flygbussen, till och med så trött att jag trodde jag satt på flyget fortfarande när jag vaknade. Men sen att gå av bussen. Vilken chock! Det var ju svinkallt! Piloten sa -13 när vi landade men jag höll på att avlida. Kankse för jag var så trött. Och bättre blev det inte va att ha världens tyngsta väska att rulla hem. Tack älskling för du tog både min och din tunga väska dom sista meterna!

Var hemma en stund och gick sen till Coop och storhandlade. Nu har vi mat i kylen. Och frysen. Och skafferiet. Mycket bra!

Annars sitter jag mest och drar ut på pluggandet... vill inte just nu men måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0