Med öppna armar

Som Lisa sa. Riktigt så mycket kan jag väl inte påstå att jag välkomnar morgondagens tenta. Men det ska bli riktigt skönt när den är gjord! Dessutom känns det riktigt bra. Känns bara som att jag pluggar för att inte få dåligt samvete. Egentligen kan jag det jag borde kunna och har inga problem att hitta vettiga lagar och paragrafer i lagboken. Det svåra är väl att förstå den gamla svenskan i Skuldebrevslagen men jag tror nog att det ska gå bra. Jag ska ju trots allt inte bli jurist, det är ju bara en kurs i juridik för musikindustrin.

Efteråt har jag en del punkter på schemat.
  • Kolla pulkabacke inför onsdag
  • Äta lunch
  • Gå till systemet med Lisa och Amir
  • Slappa hos Lisa på kvällen
Låter som att morgondagen kommer bli en bra dag! Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0