A year ago today

And though we're so far apart
You're forever in my heart

Another year older
A little bit stronger
On this anniversary
You're watching over me

You went away
A year ago today


- Delta Goodrem

Nu var det ju dock inte Delta vi skulle prata om, hur bra hennes låtar än är. Utan vad som hände för ett år sen var en av de bästa dagarna i mitt liv. Det var varmt, soligt och alla var glada. Dessutom spenderade jag dagen med en av mina absolut bästa kompisar i en av mina absoluta favoritstäder. För att göra saken ännu bättre och mer minnesvärd än många andra dagar så var vi ju faktiskt och såg Westlife.

85000 pers var på den utsålda konserten på Croke Park! Det är seriöst mer än Skellefteå med omnejds befolkning. Det var så mäktigt! Westlifes 10-års jubileumskonsert och vilken konsert det var! Allt var verkligen perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0