Ingen sömn

Jag kunde verkligen inte somna igår. Jag försökte mer eller mindre tvinga mig att sova, jag gav upp och tänkte att jag skulle somna om jag slutade försöka, jag kollade på TV, jag läste klart en bok, jag pluggade och jag tog en tio minuter lång promenad. 06.04 var sista gången jag kollade på klockan. Då lyckades jag tillslut somna i soffan. Tre timmar senare vaknar Simon och undrar var jag är, då vaknade jag också. Efter en stund och en flytt tillbaka till sängen somnade jag om och vaknade när alarmet gick igång 10.50. Mer sovmorgon än så har jag inte tid med. Inte nog med att jag har tenta imorgon som jag måste plugga till så ska vi skicka in flera sidor opponering. Så idag blir det plugga. Förhoppningsvis går pluggandet så pass bra att jag i alla fall kan lägga mig tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0