Schemat

Har inte helt bestämt mig för vad jag tycker än. Har precis fått schemat för första halvan av juli, dvs fram till den 19e. Jag jobbar bokstavligen alla dagar utom lördagar. Och alla pass utom ett är 9h långa. Det tycker jag om. Gillar inte att komma dit och jobba 4h, känns så meningslöst. Dessutom slutar jag aldrig senare än 16 så jag hinner faktiskt hitta på saker på kvällarna om jag orkar. Börjar ju trots allt 6.30 eller 7.00 så det blir ju aningen tidiga morgonar. Det gillar jag också. Jag gillar även att jag kommer tjäna betydligt mer pengar än jag räknat med. Så egentligen finns det väl bara en sak jag inte gillar. Planen var att komma upp till Skellefteå i början av juli så att det inte blir allt för långt mellan gångerna jag och Simon ses. Nu blir det så att jag åker upp redan på måndag och stannar till torsdag. Får väl se det positiva i det, vi får i alla fall ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0