Födelsedagen

Dagen började med att jag blev väckt en hel massa gånger. Simon snodde konstant täcket, jag fick ett antal sms och vid tiotiden ringde lillebror för att säga grattis. Han var då övertygad om att jag var vaken, vilket jag inte var. Dagen blev dock snabbt bättre då jag fick frukost på sängen i form av en vaniljmunk!

Lite senare gick jag och Simon bort till kullarna vid fotbollsplanen. Där hade vi picknick och lekte med diverse strandleksaker jag fick av honom. Jätteroligt! Vet inte när jag lekte med sånna innan...



Sedan tog vi det lugnt och solade tills dess att det var dags att börja göra i ordning oss och börja gå mot nästa överraskning Simon planerat. Blev middag på O'Learys. Rikitgt mumsigt! Jag åt Ceasarsallad och vitlöksbröd medan Simon åt någon hamburgare. Sen blev det sorbet för mig och glass för Simon. Oj, vad mätta vi blev!



Hade en helt underbar dag, en av de bästa födelsedagarna jag haft faktiskt!

Detta var ju då vad jag fick av Simon. Av resten har jag fått,

Amir och Kakki: Två vinglas, en flaska vin, kondomer
Lisa: Tre pärlplattor och en massa pärlor
Pelle: 250kr på IKEA
Mamma och Pappa: Får jag av när jag kommer hem
Faster och Martin: En massa lotter, vann 50kr
Mormor: En duk hon vävt själv (antar jag) och en trisslott (vann inget där)
Farmor: Får jag av när jag kommer hem

Tack så jättemycket allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0