Sista för idag

INSTRUCTIONS: Write 15 statements, intended to 15 different people; good/bad things you've always wanted to tell them. Never tell which one is to whom.

1. Kan du inte bara sluta vara så självisk? Allting kan inte kretsa runt dig.

2. Du måste försöka hitta ditt självförtroende. Först tyckte jag synd om dig men nu blir jag bara på dåligt humör och orkar snart inte mer.

3. Du är den bästa kompisen man kan ha!

4. Kort sammanfattat - Väx upp!

5. Jag saknar dig...

6. Det underbara jag byggt upp under 8 år, det som var varje veckas höjdpunkt, tog du ifrån mig på en timme. Tack för det...

7. Jag tror vi mår bättre när vi bara ses några gånger per år.

8. Det finns ingen som du. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, även om det nu för tiden nästan bara är ett enstaka telefonsamtal lite då och då.

9. Sluta upp med ditt ***** storhetsvansinne! Finns ingen jag blir på så dåligt humör av som dig!

10. Jag förstår inte hur du klarat dig så länge utan att någonsin ha en egen åsikt. Sluta rätta dig efter alla andra och börja tänk själv!

11. Du måste vara en av dom mest idiotiska personerna jag någonsin träffat. Jag hade kanske kunnat förstå ditt beteende om du var 14 men du är snart 30 och har ännu inte lyckats växa upp. Sluta lev i din drömvärld!

12. Sluta aldrig vara den du är! Du är cool, hjälpsam, rolig och gör folk i din omgivning på bättre humör! (den här punkten passar för övrigt in på två personer)

13. Har haft en underbar uppväxt, mycket tack vare dig!

14. När jag blir stor vill jag mestadels bli som du.

15. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0