Tack?

Ringde en kvinna till Expen, utan att alls presentera sig, och berättade att hennes son hade glömt nå kläder eller vad det var i Campushallen i helgen. Så hon undrade hur man tar sig in där osv. Vi kom fram till att det nog var smartast om hon åkte dit ikväll när det finns folk där som har access till hela hallen där. 10min senare ringer hon igen, presenterar sig som hn som ringde nyss och undrade om jag hade möjlighet att släppa in henne där om fem minuter. Tänkte att jag kunde avvara den tiden och traskade bort dit så hon iaf skulle komma åt och kolla i "kvarglömda saker lådorna". En kvart senare (varför säga 5min om det tar en kvart?!) kommer det en liten unge ut ur en bil och fram till Campushallen. Det var han som glömt grejer. Men mamma kunde tydligen inte göra sig besväret att varken hjälpa ungen att leta eller för den delen visa någon form av tacksamhet att jag hjälpt till. Ett hej hade till och med räckt men nej det var tydligen för jobbigt.

Ibland undrar man hur folk tänker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0