Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Snackar vi mat nu? Eller jag menar, sånt man äter? Jag hänger inte helt med på den här rubriken. Jag kanske har sett för mycket reklam "Har du en dålig vana..?" och därför endast förrknippar rubriken med mat. Jag vet inte. I så fall skulle jag nog inte säga att jag har någon dålig vana. Jag älskar chips och läsk, men är oftast duktig och håller det till helgerna. Lördagsgodis måste man ju ha, även om jag föredrar chips framför just godis. Annars vet jag inte.

Kan en dålig vana vara att jag glömmer släcka lampor? Det har jag alltid haft väldigt svårt för. Det går bara inte. Även om jag medan jag tar på mig skor och jacka tänker släck lampan i hallen när du går, släck lampan i hallen när du går, släck... så kommer jag med största sannolikhet att glömma det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0