I väntan på lunch...

...snodde jag den här av Ewe.

Höger- eller vänsterhänt:

Högerhänt
Humör just nu: Trött på att plugga men ändå peppad
Favoritgodis: Surt
Är det nåt du absolut inte äter: Blodigt kött och blomkål
Kläder just nu: Jeans o lilarutig skjorta
Musik just nu: Rabblar formler i huvudet istället
Vad sa du senast: "Ska jag komma tillbaka om 10min så hinner du sträcka på dig lite?"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hade viljat vara äldre under 90-talet så jag hade haft bättre koll på alla pojkband
Fisk eller badkruka: Badkruka!
Längd och vikt: 167 cm och ca 50 kg
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: ca 15-20 grader varmt och strålande solsken
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Apelsiner, armband och alvedon *leker*
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska innan jag flyttade till Skellefteå, nu varken eller.
Sparare eller slösare: Både och men mer sparare
Vem är viktigast för dig: Simon
Bästa film: A walk to remember
Tror du på liv på andra planeter: Inte som gröna gubbar iaf
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Beror på om man menar kär som på lågstadiet eller kär på riktigt
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha: 2
Bio eller promenad: Oftast promenad
Är du kittlig: Ja verkligen
Snarkar du? Ibland?
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Ja
Äckligaste insekten: Spindlar och getingar
Största svaghet: Rädd för mycket
Det här är jag bra på: Planera
Bästa bok? PS. I Love You
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Just nu typ fotografiskt minne så kanske jag kan klara tentan
Vad vill du jobba som? Något där jag får planera, gärna inom musikindustrin
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bloggen
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Vill ha det välstädat men är väl inte på top just precis nu
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i? Beror på om jag behöver använda kniven eller inte
Hur många syskon har du? Två
Vad är du mest rädd för? Att vara ensam i mörkret
Är du rädd för blod? Nja... mest äckligt
Saltar du på maten? Beror på maträtt men ja
Gillar du att sjunga? Ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Sam-företag. Ville jobba med ekonomi.
Anser du att du är stark? Inte ett dugg
Brukar du sola? Ja under den riktiga solen när det går, inte i solarium eller så
Vad gör du om du får hicka? Borstar tänderna eller blir skrämd
Röker du? Nej
Snusar du? Snusläpp? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe med mjölk
Har du en besatthet? Mjo kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0