I Stockholm är det vår

Igår morse om vi ska vara noga. Allting är dessutom uppackat för vad som förhopningsvis inte blir mer än två månader hemma hos mamma och pappa. Men just nu känns allt jättebra och jag är ledig fram till den 7e då det är dags att börja jobba igen. Baserat på första intrycket tyckte Simon att min chef verkar vara en bra chef. Jag vet att han är det. Så jag tror att det här kommer bli jättebra!

Vi var för övrigt på visning av en lägenhet igår. Den var på 42kvm och det finns inte en möjlighet att vi ska få plats där. Men då vet vi det så nu behöver vi inte intresseanmäla oss på någon fler sådan. Idag har vi bara latat oss men snart bär det av mot ICA Maxi. Och imorgon blir det shopping i Stinsen och sedan middag på O'Learys med familjen. Det är inte bara underbart att vara hemma i Stockholm, det är underbart att vara ledig några dagar också!

Sen att det börjar bli vår på riktigt här gör mig absolut ingenting. Den pyttelilla snön som finns kvar är på gräsmattorna så jag kommer (som jag hade hoppats så mycket på) slippa allt vad heter slask i år! Underbart! Dessutom har det börjat ploppa upp blommor på tomten. Anna är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0