Tackat ja

Nu har vi tackat ja till lägenheten. Går till på följande sätt:



  • Så efter steg 1 låg jag på plats 9 av 45.
  • Steg 2, visning var idag. Mamma och pappa tyckte det såg skitbra ut!
  • Steg 3. Vi har precis tackat ja till lägenheten och hoppas på det bästa. Dock har jag ingen aning om vilken plats vi ligger på nu. Självklart inte sämre än 9 men mer än så vet jag inte. Står såhär på deras hemsida:
Du är en av flera som tackat ja till kontraktsteckning för denna lägenhet. När alla svar inkommit kommer din köplats att visas.

Dvs, jag får veta vilken plats vi är på och om vi får lägenheten på torsdag kl.12.

Har även fått 15 kort på lägenheten som pappa tog men lägger inte upp dem förrän jag vet om lägenheten är våran eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0