The Perfect Fan

Hade lillasyster på besök igårkväll. Men först gick vi en vända i Kista. Blev ett par jeans och ett par vinterskor för min del. Jag lyckades ju spräcka mina favoritjeans för någon dag sen, lyckat! Sen var jag i stort behov av skor inför vintern. Mina vinterskor jag hade innan hade så vassa öglor att snörena gick sönder med jämna mellanrum. Så planen var att hitta ett par vinterskor som både funkar på jobbet (dvs lite finare skor) men som även funkar att pulsa runt i snön i Jämtland i påsk. Inte det lättaste att hitta den kombinationen men jag tycker jag lyckades ganska bra.

Sen gick vi som sagt hem hit.
Kollade på Idol och åt chips. Jag tvekar inte en sekund på att Jay kommer vinna och än mindre efter hans framträdande igår. Dock tycker jag fortfarande att Weise är bäst och blev riktigt glad att han slapp hänga löst! Hade helst sett att Linnea eller Olle åkte men Elin är inte tillräckligt bra för att vinna så på ett sätt kunde hon väl lika väl åka ut. Vi hade iaf en riktigt mysig kväll och jag hoppas hon kommer in på sin utbildning i Stockholm så vi kan ha flera och lite oftare.

Sen nu på förmiddagen kom min moster förbi en kortis och kollade på lägenheten. Hon skulle åka in till stan och träffa mina kusiner så då kom hon förbi här en stund innan och inspekterade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0