Inte ett dugg pigg

Var väl inte den lättaste dagen på jobbet igår. Tog väl ungefär en timma i tvåan innan min fot både gjorde ont och kändes dubbelt så stor. Men efter rasten fick jag stå i ettan och jag klarade mig ända till klockan tolv då jag slutade. Dock känns det väl inte riktigt som rätt vecka att jobba så pass sent då målarna ringer på klockan 7.30 varje morgon. Självklart har jag det hellre så än att fortsätta leva i en lägenhet med extremfula väggar. Både sovrummet och hallen ser riktigt riktigt bra ut just nu! Men jag är ju inte pigg för fem öre. Det var dessutom Simons tur att få lite sovmorgon idag. Men ska väcka honom om sisodär en och en halv timme så jag får mig lite sömn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0