Mamma blir nog mest förvånad

Jag brukar ganska ofta ha en bild i huvudet av ett klädesplagg jag vill ha. Och då syftar jag på ett klädesplagg jag inte sett i någon butik utan bara kommit på vad jag vill ha. Och det ska se ut exakt så! Det slutar alltid med att jag letar och letar och letar men tillslut får ge upp eftersom plagget inte existerar.

Men idag fanns den där! Kjolen jag kom på i förrgår att jag ville ha fanns. Och dessutom i den allra första butiken jag gick in i. Den fanns! Jag är helt chockad!


Finns här

Kommentarer
Postat av: Malin

Köpte en väldigt liknande på HM igår för 199kr :p var 2 knappar överst istället för 3 =)



=)

2011-02-05 @ 17:12:21
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0