Inte min dag idag

Solen skiner visserligen så dagen kunde ju absolut varit värre. Och dagen började ju faktiskt bra. Men jag har fyra saker jag borde ta tag i på jobbet den här veckan och idag vill ingen av dem.

Prio 1: Kan inte göras förrän jag fått ett mail

Prio 2: Kan jag visserligen börja med men är egentligen ingen idé förrän jag har all info

Prio 3: Förväntade mig att få det i posten idag men där var det tomt så får helt enkelt vänta.

Prio 4: Började jag med, men scanner nr1 vill inte ta emot mitt kort och då kan jag inte scanna. Scanner nr2 funkar inte alls och scanner nr3 verkar som den funkar men när man scannat alla sidor får man ändå aldrig något mail med det inscannade.

I övrigt väntar jag på ett sms. Beställde ju mig en ny mobil som skulle ha kommit igår. Så idag håller vi alla tummar att posten skickar ett sms att det är dags att hämta ut mitt paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0