Längsta

Vad heter du? Anna
Vart bor du? Kista
Trivs du där? Japp
Brukar du läsa horoskop? Nej
Har du körkort? Ja, men ingen bil
Äger du några Converseskor? Köpte ett par i London
Favoritdjur? Katt om jag måste säga något, annars inget
Vad spenderar du dina pengar på? Har blivit mycket kläder på senaste tiden
Senaste konserten? Take That
Festar du mycket? Nej

Sprit, cider, vin eller öl? Vitt vin
Brukar du bli för full? Framför allt inte sen jag flyttade från Skellefteå
Antal kuddar i sängen? 3
Kan du baka bullar? Har nog aldrig provat
Har du varit med i scouterna? Nej
Bläck eller blyerts? Bläck
McDonald’s eller Burger King? Donken
Är du allergiskt mot något? Nej
Äger du ett busskort? Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön
Hur ser du ut idag? Trött med blårutig skjorta
Har du haft sex idag? Nej
Nästa mål i ditt liv? Att ha 100 000kr på mitt sparkonto
Vad såg du senast på tv? Pretty little liars
Hur svarar du i mobilen? Beror helt på vem som ringer
Vem ringde du senast? Lillasyster
Vad sa den du ringde? Nånting om spenat och fetaostlasagne
Antal timmar sömn inatt? 7 kanske
Vad innehåller din favoritnattmacka? Skagenröra!

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: Nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tror jag inte
Är du ensam nu: Relativt
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Kommer inte på någon just nu
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

FAVORIT...
Rum i huset: Lägenhet visserligen, men vardagsrummet
Typ av musik: Pojkband
Månad: Maj
Sten: Den största av de tre som ligger vid den numer nedhuggna björken närmast huset hos mamma och pappa (perfekt när man var liten och lekte inte nudda mark)

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Ja
Köpt någonting: Mat
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Om man kan kalla det sång så ja
Sagt “Jag Älskar Dig”: Ja
Velat säga till några att du älskar dem: Va?
Träffat nån ny person: Nej
Saknat någon: Farmor
Kramat någon: Ja

SENASTE...
Låt du hörde: Josh Groban - In her eyes
Film du såg: Bridesmaids
Drink du köpte: Vet inte
Sak du stal: Inget
Mat du åt: Smörgåstårta
Gången du åt en korv: Söndag

FÖRSTA
Första bästa kompis: Mattias
Första inhandlade skiva: Jan Johanssen
Första förälskelse: Hmm...
Första begravning: Farfar
Första piercing/tatuering: -
Första fiende: Ingen

SENASTE
Senaste människa du slog: Brukar råka slå Simon i sömnen tror jag
Senaste stora bussresa: Åkte nog till och från Skellefteå för något år sen
Senaste dusch: I förrgår
Senaste irritation: Vädret
Senaste glass: Hos mor och far i fredags
Senaste skjortan du haft på dig: Den jag har på mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0