Måndagslista 25/7

Tyckte det här verkade vara en rolig idé. Helt enkelt ett sätt att peppa sig själv inför resten av veckan.


  • Det var uppehåll från regnet både när jag gick till och från jobbet
  • Jag har roliga arbetsuppgifter, just nu blir det mycket beställningar av Kandidat EX-jobb (KEX)
  • Nytt ballongdatum är bokat
  • LÖNING!
  • Jag har köpt en iPhone som kommer antingen imorgon eller på onsdag
  • Simon hade ork att massera mina axlar
  • Jag ska träffa Amir och kolla Allsången imorgon
  • Jag ska åka upp till landet över helgen och träffa min underbara farmor!

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Vilken fin lista, hoppas du får en toppenvecka!

2011-07-25 @ 21:16:19
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0