Så mycket roligt!

Har så mycket roligt på gång nu! Till att börja med ska jag ikväll åka och hälsa på lilla kusinen Alva som jag inte sett sen jag fyllde år i maj. Hon har säkert blivit jättestor nu!

Imorgon får ni alla hålla en tumme att det bli fint väder till kvällen. Förhoppningsvis blir det ballongflygning, men har efter att kollat smhi inte jättehöga förhoppningar.

Sen är det en hel massa resor som ska bokas. Om en vecka åker jag upp till landet över helgen så det måste bokas relativt snart. Hoppas på att bli bjuden på stekt salt sill med löksås av farmor! Skellefteå i slutet på augusti måste också bokas. Lutar åt 25-28 aug så kanske vi kan få gå på finsittning också? Och sist men inte minst har mor och jag tänkt åka till alperna i februari. Ska sätta mig och leta runt lite men tar tacksamt emot tips på ställen med lagom svåra backar (lite blåa och massa röda), mysig liten by att bo i nära backarna, god mat etc, ett ställe som passar en Anna och en mamma. Det lutar i alla fall åt Österike, men längre än så har vi inte kommit i våran planering.


Bild från i påskas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0