Var är Robbie?

Om du inte gillar Take That, läs inte det här. Jag inser att det blivit väldigt mycket Take That på senaste tiden så förlåt för det men jag måste bara kommentera (igen) på idiotin att Robbie är en gud i Sverige medan resten av medlemmarna i Take That bara är hans bihang. Från Expressens liverapportering från kvällens konsert i Köpenhamn:











För det första vill jag påpeka att det är en Take That konsert. Inte en Robbie konsert. Robbie är med i Take That. Robbie är inte Take That. Bra då har vi rett ut det hoppas jag.

För det andra är hela konceptet med konserten att Take That kör en del utan Robbie då de sedan 2006 har varit väldigt framgångsrika (inte i Sverige men vi kan omöjligt räknas i pojkbandssammanhang då ingen här lyssnar på pojkband längre) utan Robbie. Nästa del är helt och hållet Robbies del, eftersom han har haft en väldigt framgångsrik solokarriär. Sedan samlas alla fem på scenen precis som den återförening som hände förra året. Ska det vara så svårt för en musikjournalist att förstå det uppenbara konceptet?


Robbies del verkade han ju nöjd med i alla fall...

Om ni vill läsa resten av hans kommentarer kan ni ju gå in på hans Twitter eller på Expressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0