Inte världens bästa försäljare

Simon var inne i badrummet när hans telefon ringde. Tänkte att det kunde vara från luftballongen vi förhoppningsvis ska åka om någon vecka så vi bestämde att jag skulle svara. Det var inte där ifrån och försäljaren var kanske inte världens smartaste...

Jag: Anna
Hon: Hej, jag ringer från ********
Jag: Ehm, du vill prata med Simon va?
Hon: Ja
Jag: Kan han ringa upp dig?
Hon: Han kan ringa tillbaka. Jag vet inte om du vet något om ****** men hälsa att det tar ungefär två veckor.
Jag: Ok..?

Om hon är osäker på om jag vet något och anar att jag kanske inte borde veta, varför säger hon då? Smidigare får man ju leta efter! Så nu (även om jag egentligen är helt överlycklig, förutsatt att jag tänker rätt) är jag lite dyster för jag ville och borde nog egentligen inte veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0