Det börjar bli trångt

När vi flyttade hit i juli var planen att bo här ett bra tag. Har visserligen inget annat på gång och vi har inte ens kollat efter någonting annat, seriöst i alla fall. Men det börjar bli trångt. Varenda möblerbar yta har en möbel och alla våra grejer får inte riktigt plats. Skulle vara hur mysigt som helst med ett litet radhus men, om man ska vara realistisk, har vi råd med det? Ingen aning. Vad kostar det? Jag har i alla fall ingen som helst lust att flytta till en större lägenhet. Jag trivs jättebra här och vår lägenhet är så jäkla snygg! Dessutom är det ju inte jättekul att flytta.

Jag vill att mina framtida barn ska få växa upp i ett hus, inte i en lägenhet. Och även om det inte är dags för barn än så har jag ingen lust alls att flytta till en annan lägenhet. När jag väl flyttar ska det vara till det där lilla huset/radhuset där vi kan bo resten av våra liv. Det var inte meningen att vår lägenhet skulle bli för liten redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0