Man ska inte ropa hej...

Så min blogg funkar inte med Firefox men jag upptäckte nyss att den funkar hur bra som helst med explorer. Lagom irriterande. Med Firefox blir det bara en vit sida när jag vill komma till inloggningssidan och jag gissar att det är samma med Chrome eller vad det heter då jag bad Simon testa igårkväll och han inte heller fick något annat än en vit sida. Suck!

Uppdatering:

Jag tror jag löste det. Om jag inaktiverade adblock-tillägget i firefox på bloggs förstasida så funkade det. Hoppas det var det som var felet så det fortsätter att fungera bara! Och om så är fallet, vad duktig jag känner mig! Och inte ett unns av hjälp av Simon fick jag heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0