Oj

2 dagar sen jag skrev sist. Vet inte när det hände senast! Men samtidigt som jag inte gör så jättemycket har jag inte direkt tid eller lust att sitta vid datorn. Tror visserligen att största anledningen är att vi har så lite plats att man måste sitta så konstigt när man ska sitta vid datorn, snett.

Igår var jag och Simon i alla fall på Vallen och åkte skridskor. Han var betydligt duktigare än jag hade förväntat mig! Blev dock en aning putt på vissa föräldrar som promt var tvugna att gå på isen med skor! Skor på isen betyder grus på isen. Grus på isen betyder förstörda skenor. Man kanske inte märker av det speciellt mycket om man inte är så duktig och man kanske framför allt inte bryr sig om skridskorna är köpta för någon hundring på valfri sportaffär. Men om man som jag har ett par skridskor köpta för 5500kr (2500kr för kängan och 3000kr för skenan) vill man helst inte få dom förstörda av någon idiot som inte kan snöra på sig ett par skridskor själva men ändå ska tvinga sina barn att åka! Usch!

Blev en sväng till Sollentuna och Systemet efteråt och på kvällen kom Malin hit. Var riktigt kul att ses igen!

Idag har vi mest slappat hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0