Allt möjligt omöjligt

Igår var jag och Robin i studion för andra gången. Var precis lika meningslöst och tråkigt som sist. Men vi (Johan) blev i alla fall klar med låten så nu behöver vi inte dit nå mer.

När vi kom tillbaka till stan mötte jag Simon. Blev lunch/middag på Subway och sen lite julshopping. Hittade fyra julklappar, ett skärp (visserligen till mig själv så det räknas inte som julshopping) och lite julprydnader. En vanlig adventsljusstake, en svart stjärna att hänga i fönstret, julkort och glitter.

När vi sen kom hem kollade vi Mamma Mia följt av ännu mer spelande av Lips.

Bilderna från igår:

Lättaste sättet att få hem våran storhandling...


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad mycket mat du fick! :) Ja, jobbigt att vara hemma för mycket tyvärr. Westlife dvdn var bra alltså! :) Jag måste bara köpa den!

2008-11-27 @ 15:58:22
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0