Dagens schema

På schemat idag står:

  • Plugga musik
  • Posta paket till Faster
  • Diska
  • Dammsuga
  • Städa toan
  • Moppa
  • Tårtkalas hos Amir kl19
  • (Plugga juridik)
Än så länge har jag hunnit med musiken, paketet och det mesta av disken. Tänkte dock ta en diskpaus nu och istället dra fram snabeldraken. Är för övrigt supernöjd med den. Köpte den näst billigaste som fanns på coop, var ungefär vad vi tyckte en dammsugare kunde vara värd. Men oj! så bra den var. Den suger upp allt damm helt sjukt fort. Kanske tycker jag att alla dammsugare är bra efter att spänderat två år med den som ingick i förra lägenheten. Men vad spelar det för roll? Jag är nöjd! Så dammsugningen ska nog inte ta allt för lång tid. Har för övrigt lite dåligt samvete för att det inte blev någon Star Wars-film för Simon så tänkte mig att om jag städar kalrt hela lägenheten så finns det i alla fall en sak mindre som kan hindra honom från att se filmen ikväll. Kanske bäst jag sätter igång?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0