Trött som en gris

Är helt slut idag. Funderar på om jag ska lägga mig och ta en tupplur eller om jag ska hålla mig vaken en timme till och sedan halvsova framför One tree hill. Lutar åt alternativ två. Tror det går bättre att sova i natt i så fall.

Har suttit på expen idag. Börjar få koll på hur man bokför fakturorna från Cervera och Spendrups nu. Vilka momssatser som gäller var osv. Gick även en sväng förbi Studentservice och kollade lite om min omtenta så ska ta och skicka ett mail till henne alldeles strax eftersom jag inte kunde anmäla mig till den själv.

Är för övrigt fortfarande helt kär i Jack Savorettis musik.

Kommentarer
Postat av: Liz

Jag är också trött som en gris och jag har inte ens någon anledning :|

2008-11-05 @ 16:25:27
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0