Något i närheten av vettigt

Kanske ska ta och skriva ett riktigt inlägg också. Dvs vad jag har haft för mig idag och annat sånt där trevligt man ju kan skriva om.

Vaknade imorse av att Simon låg och kittlade mig under fötterna. Inte det mysigaste uppvaknandet. Men det blev strax mycket mysigare när han övergav kittlandet mot tusen pussar.

Blev lunch på Wok&Roll sen. Jag, Simon och Pelle. Var nästan lika mumsigt som vanligt. Med andra ord är friterade räkor, som jag brukar äta, godare än kyklingwok. Blev jättemätt så jag nästan somnade på vägen hem sen. Så resten av dagen har blivit allmänt slappande.

Snart är det dags för middag. Sen klockan sex ska vi börja traska mot flygbussen. Stockholm ikväll. Ska bli riktigt kul att komma hem ett tag igen.

Dög det som ett inlägg? Så länge i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Jossi

Ha så trevligt så syns vi på fredag!

2008-10-29 @ 18:02:46
URL: http://ungebarn.wordpress.com
Postat av: Ewe

va snygg blogg du har redan =)

2008-10-29 @ 20:04:08
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0