139,5 Högskolepoäng

Det är vad jag är uppe i nu! Åsa har äntligen satt in poängen för musikkurserna! Dessutom fick jag poäng för mitt Sydamerikaarbete som jag egentligen skulle komplettera. Gissar att hon glömt det. Riktigt nice!

Har dessutom fått veta betyget i International Marketing. Fick ett VG. Riktigt nice! Dessutom är världen rättvis igen då hel våran grupp fick VG utom Eric som inte gjorde så bra ifrån sig på midtermen och slutade på ett G. Elaka Anna är nöjd!

Och när vi ändå pratar om skolan kan jag även meddela att dagens seminarie gick strålande. Vårat arbete blev inte totalsågat och vi hade lagt märke till de viktiga sakerna i det arbetet vi skulle opponera på så jag gissar att Rickard är ganska s nöjd med våran insats!

Kort sagt, en bra pluggdag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du klarat företagsanalysen eller redovisningen utan att jag har märkt det? :D

2009-04-21 @ 09:04:09
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0