Har fått jobb i höst!

Kom nyss hem från en lång dag på Campus. Satt på expen från 10 till 17 och fixade med ekonomin inför Studentföreningens vårstämma. Sedan klockan 17 började vårstämman som höll på till ungefär 19.30.

Där fick jag jobbet som utbildningsbevakningssamordnare (UBS).
Stog mellan mig och Tuss och jag vann. Ska bli riktigt spännande och jag känner mig äntligen hyfsat lugn inför hösten. Så skönt att i alla fall delvis veta vad jag ska göra. Sen blir det, om jag kommer in, att plugga Nationalekonomi på 50% eftersom UBS-tjänsten är på 50%. Måste ju hålla mig sysselsatt!

Kommentarer
Postat av: Lövdahl

Grattis!!

2009-04-16 @ 11:28:23
URL: http://www.lovdahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0