Honky tonk

Höger arm fram, höger arm bak
Höger arm fram och skaka lite grann
Hoppa runt i ring, dansa honky tonk
Det var allt för denna gången


Den låten vaknade jag klockan 01.42 inatt och hade på hjärnan.
Undrar vad jag drömde egentligen. Är ju jättemånga år sen jag ens hörde låten.

Idag blir det mest plugg. Har redan suttit i skolan ett tag, på en ledig dag. Satt och skrev lite på metoddelen och pratade igenom diverse annat. Sen gick vi en sväng på stan och kollade vilka affärer vi vill ha med i våran fallstudie. Är riktigt varmt ute så var tvungen att ta av mig vårjackan när jag gick hem. Hoppas det har blivit vår på riktigt nu och att det inte kommer någon mer snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0