Jävla ordbajsningsfrågor!

Nyss hemkommen från tentan. Kan väl inte direkt påstå att det gick bättre än sist, men vi kan ju hoppas. Frågorna var verkligen helt idiotiska. Visserligen får man kanske räkna med sånt när det är Rickard som gör tentan men ändå. Jag är putt!
  1. Fyra stycken viktiga saker som förklarar skillnad mellan varor och tjänster. Jättelätt och jag kan mycket väl få alla rätt.
  2. Servuktionsmodellen. Jättelätt och jag borde få alla rätt.
  3. Två saker jag aldrig någonsin hört talas om. Ordbajsade lite om den andra delen av frågan så kanske kan få 1p om jag har tur.
  4. Total ordbajsningsfråga om hur kunder värderar en tjänst. Är tveksam till om det finns något rätt eller fel på den här frågan egentligen. Men eftersom det är Rickards tenta gäller det att välja det som han tycker är rätt. Med andra ord kan jag få allt mellan 0 och 6p.
  5. Ytterligare en ordbajsningsfråga. Denna gång om kunders synintryck. Även här gäller det att tycka och tänka som Rickard. 0-6p för mig.
  6. Helt ok fråga. Man skulle beskriva 8 ord. Jag kunde iaf 5 av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0