Läggdags

Imorgon ska jag för en gångs skull till skolan. Annars är det ju mest plugg hemma som gäller. Men imorgon är det dags för sem 2 i c-uppsatsen. Får väl se vilken grupp som blir mest slaktad, jag har ju mina aningar. Men förhoppningsvis går det bra för oss. Både när vi ska opponera och bli opponerade på. Vet ju att vi glömde vissa saker som tex framsida och innehållsförteckning men det kommer till nästa gång. Vi har ju iaf en text och det måste väl vara viktigare?

God natt allihopa! Sov gott och dröm om mig.

Kommentarer
Postat av: KIM

Blakemore Hotel... det ligger roligt nog väldigt nära Hyde Park. Haha.

2009-04-20 @ 00:55:58
URL: http://heymoon.blogg.se/
Postat av: KIM

Jag kollade precis på en karta och vi bor typ "två gator" ifrån varandra! ;D Hahaha. Om vi inte springer på varandra vore det konstigt

2009-04-20 @ 00:56:59
URL: http://heymoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0