Nu går det bättre

Har precis skrivit in allt viktigt inför tentan i ett word-dokument. Så inte nog med att jag lär mig bäst av att anteckna, nu slipper jag tråkboken när jag ska plugga in det sista. Anna är nöjd! Känns som att om jag inte missat någon viktig del kommer jag att klara tentan. Men ska inte ha för höga förväntningar eftersom jag inte klarade den sist. Men det är trots allt en marknadsföringstenta och det borde inte vara för svårt. Vi skyller helt enkelt på att det är Rickard som håller i kursen.

Har för övrigt en hel del att göra imorgon. Tenta 9-12, möte 14-16 och möte 18-någon gång. Sen kanske jag måste hinna med lite småsaker också. Men det blir nog bra det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0